Innowacja tkwi w ludziach – MSLGROUP uruchomiła platformę crowdsourcingową

150x110

Warszawa, 25 stycznia 2012 r. – MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, uruchomiła globalną platformę crowdsourcingową: The People’s Lab. Rozwiązanie to pozwoli podmiotom biznesowym na szybkie, proste, a przede wszystkim efektywne kosztowo pozyskanie opinii ważnych, z punktu widzenia ich działalności, grup interesu.

The People’s Lab różni się od dotychczas dostępnych na rynku rozwiązań, kompleksowością oferty oraz dużymi możliwościami dostosowywania narzędzi do konkretnych potrzeb. Gwarantuje ona m.in. pełne wsparcie w zakresie projektowania strategii rozwoju, zarządzania społecznością, a także tworzenia treści. Zapewnia również stały dostęp do wiedzy zespołu MSLGROUP, odpowiedzialnego za tworzenie analiz jak i konstrukcję scenariuszy zdarzeń, które mogą nastąpić
w przyszłości.

Wnikanie w potrzeby konsumentów, poprzez poznawanie ich pomysłów na rozwiązanie problemów, jest kluczem do właściwych zmian. Ze względu na fakt, że nasi klienci jak jeszcze nigdy do tej pory  są zainteresowani wcielaniem w życie innowacji, uznaliśmy, że to znakomity moment na uruchomienie platformy crowdsourcingowej. Tym samym uzyskaliśmy efektywne kosztowo rozwiązanie, które będzie mogło zostać wykorzystane w wielu obszarach działalności obsługiwanych przez nas spółek - powiedział Pascal Beucler, Chief Strategy Officer MSLGROUP.

The People’s Lab pomaga firmom w budowaniu platform crowdsourcingowych (publicznych lub prywatnych, internetowych bądź mobilnych) w oparciu, o które mogą one przygotowywać specjalistyczne ekspertyzy, poznawać wyzwania związane z wprowadzeniem innowacji, badać preferencje oraz stan wiedzy konsumentów, a także lepiej przygotować się do rożnego rodzaju aktywacji. Tym samym umożliwi im to lepsze zrozumienie problemów, sytuacji i aspiracji istotnych z punktu widzenia ich działalności.

People’s Lab to nie tylko możliwość tworzenia dedykowanych aplikacji internetowych lub mobilnych, w tym hostingu rozwiązań w modelu White Label. To także dostęp do olbrzymiej społeczności, a także aplikacji analizujących zachowania internautów w mediach społecznościowych oraz innowacyjnych funkcji pozwalających na rozwiązywanie realnych problemów z wykorzystaniem mechaniki znanej z gier komputerowych. Tym samym z pomocą The People’s Lab, organizacje mogą tworzyć rozbudowane platformy crowdsourcingowe analizujące preferencje ich grup docelowych.

Na przestrzeni ostatnich 18 miesięcy MLSGROUP wykorzystało platformę People’s Lab do zbudowania społeczności dedykowanej zarówno własnej działalności jak i potrzebom swoich klientów. W 2010 roku oddział firmy Dell w Indiach wykorzystywał wczesną wersję The People’s Lab do stworzenia „Dell Go Green Challenge”. Rozwiązanie to, skierowane przede wszystkim do studentów, miało na celu udostępnienie platformy, na której użytkownicy dzielili się pomysłami jak przeprojektować lub ponownie wykorzystać elektroniczne gadżety, aby były one przyjazne dla środowiska. Stworzona sieć, umożliwia obecnie spółce Dell identyfikowanie trendsetterów na kluczowych rynkach, przez co może ona szybko i efektywnie opowiadać na oczekiwania klientów.

 

O MSLGROUP

MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis jest wyspecjalizowana w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz  atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.

Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com + http://blog.mslgroup.com + Twitter: @msl_group + youtube.com/mslgroupofficial.

O Publicis Groupe

Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, część CAC 40 index] jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.

WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe